raw

öh.
ah.
eh.
uh.
äh.
nå.
nä.
jo!


hej.
skolan har varit hemskt hemskare hemskast idag.
usssh.
trippel timme sussanne och dubbel timme matte är inte min starka sida nej.
Matten faila.
Jag och bögberg (öberg <: ) blev försenade och hade matte i lågstadie.
Ser ja hur dem håller på stänger dörren.
så jag skriker medans jag ruuusar mot dörren
- NEEEEEEEEEEJ!
Halkar om kull framför dörren och vurpar och faller på rumpan :)
sjunker ner och skrattar som en liten gris :D
jag är lagom fail ibland , men roligt vare!

Klockan 3 blire kykran och sen ikv blire judo och öva på samhälla bögen.
;D
det va allt ja hadd å säga , så att , ta vara på er folket,
peace.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0