som ett stort hål i magen.

folket , hej.
Började 10 idag (h)
vaknade dock klockan 8 å trodd att ja sku te skolan. Jag slockna sen i sängen ^^
Idag har dt hänt , precis ingenting :)
Skolan rusa iväg me 4 timmar skola . Vilket var jobbigt endå.
Jag fick en 6 i biologi förhöret! jag trodd ja sku bli underkänd, mama måst va stolt över en pluggis som jag :D -.-

Sen va jag på stan me öberg och ofelia för å kolla skolfotona , rätt nöjd me mitt fotona me bara mej på.
Och jag ser iaf normal ut på gruppfottot , PUH.
hahhaha , är allt ja kan säga!

Ikv blire judo , elr jag vet inte. Jag har fruktansvärt ont i min axel.
Efter igår typ ?
Iaf kan jag inte lyfta den utan ansträning. Kanske bäst jag är hemma ..
Elr ah.
Imorn ere sportdag , jag tror dt kan bli roligt. Elr aa. får väll se imorn ,
sen blire stugan@saltvik.
ush säger jag bara. Dt är iaf sista ggn jag tänker fara dit dt här året.


peace folket.



ni får bilden så liten för jag sir gravid ut på bilden. ush.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0