when you say nothing at all.

@ mariehamn
om två timmar - saltvik.


Jafyfan.
hejhopp folket och bloggen.
Idag vare då sportdag - vattenpass hette dt ja hade typ.
herregud va tråkigt , dear god.

Först kubb då vi förlora stort , dock är jag inte lika dålig förlorare som adde
- fyfan va jag hatar kubb
så jevla träkigt
jag ska aldrig mera spela kubb!!!! :@
haha.
Sen beachvolley , och jag kunde knappt göra ngt p.g.a min axel som är fucked up.
Sist men dock mest , vatten passet med aquabikes  , dt va rätt roligt.
1½ fritt på mariebad tills vi fick åka tbx te skolan (h)
Det tog mej och öberg 1 timme från mariebad hem till mej. För stackars öbergs cykel cepa sej :(
stackars min bebis ,

Snart bäre av te stugan , har datan me mej  <3
så att , OCH BTW  , ALEX ÄR HEMMA FRÅN SPANIEN , snacka jag saknar han! D:
nu har jag nån rolig å snacka me på msn iaf :D:D

peace grabben (:


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0