where did we go ?

ey ppl ,
måndag,måndag,måndag!

Jafyfan , (med benäminen där dt är "jaaafyyfaaan") (oviktigt)
Iaf så är måndagar tröga och slöa.
blir inte bättre då man mår illa och har ont i sidan heller.
fyfan vilken smärta.
Jag är rätt stolt ändå , att jag klarade av 2 timmar me christel utan en enda prick!
2 timmar lästimme är åxå soft , och ikv blire träna.
Elr , beror på om inte mag-värken gått över. äh ja tränar nog endå ^^

Jag har suttit och kollat lite på kläder , som ja vill ha.
känns som dt är dags nu att välkomna hösten i min graderob och mej gör dt inget om nån av er skulle vilja städa den heller.
den ser ut som ett bombnedslag (a)
öhö

men aaatt , mjaao!

jag vet inte vad jag knr längre.
jag vet ja bord glömma dt men ja kan inte.



lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0