Fuck me in the backseat

No jkjkjk lololol i love your fucking makeup,
OMG i love ur hair, is that a new tattoo?
Did that piercing fucking hurt?
no jkjkjk lololol
were not falling in love
were just fallin apart

so baby lets dance the night away.

hej, jag steg upp för ungefär en timme sen. härligt, sov bort hela dagen!
fint.
jag och liewen gick ut på isen och grejer. Sen slagga jag på soffan runt 7. fast efter en halvtimmes sömn
fick ja inte sova mer. tack :(
Igår iaf, var vi bara hos Liewen och jag å Liewen spelade vårat egna ölspel. haha
vi blev där hela kvällin.

Tidigare i påskas spendera jag tiden i saltvik med Alexandra, tjuhu.
vi hade trevligt med film och bergsklättring, mysigt.
och vi spelade in en film också! meeen, jag tror jag skippar att visa den ;)

Iaf, hoppas ni haft en treeevlig påsk,


pussen
här är några bildeeer















haha..

gulligt, hihi


stugan


if you meet me on ibiza, I'll show you how to party tooo

lämna din tanke här
Postat av: alexandra

men ta bort den jävla bildeeeeeeeeeeeeeeeen , argh !

2010-04-06 @ 20:31:12
URL: http://yeahalexandra.blogg.se/
Postat av: emma

till alexandra: men ja gillar den ditt mähä

2010-04-07 @ 17:20:01

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0