Secrets dont make friends.

Your words are deadly weapons
Killing me, destroying me
Your words are deadly weapons
Scatter my brains across the wall
/>

jo att hej.
jag och datorn på bibban (valdemar) ska bli bästisar tills min älskling kmr hem från sin semster i Holland.
(JAG ÄR BALL)
Iaf, idag har jag å liewen handlat till helgen, mumma.
imorn kommer äga skiten ur allt, JAJAJAJAJAJAJAJA /puss

jag är typ sjuk, elr mera "sjuk" och jag är tvungen att vila, orkar inte leva idag. Vi börjar om imorn ist.

ta hand om er och varandra/ pussen ema


Den här stan är ägnad dig
Alla gator hånar mig
Och mina tårar, din stad
Vet att allt är alldeles för sent


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0