the words are comin', like a neonlight

of and on
bringin' back last night



jag har ont i magen och det är skola om 1 dag?,
jag är tröttttttttttttttt, för ja å shirko gick å la oss halv 6, å sen gick ja upp runt 9 >:
w/e
, igår så for jag till liewen, laga paj och sånt.
sen till stan, träffa människor. lämna bilen hos mej och sen till pissberget där det va lite roliga människor <:
sen drog jag, liewen och alfie till Pub Bastun å kolla på PARANOiD PARK, wihuu
efter det, va jag arg som ett bi och så drog ja till sjukhus området å träffa amandus å så åkte vi till natte.
ähäh, vi drog till mej sen, liewen å amanda somna. Så Shirko kom hit (:

lång kväll.
puh.
pallar inga skolan imorn, grymt onajs :(
pussen!






hejhej, jag är trött


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0