Bitch Ill make you fucking cry

Get on your knees and blow


HELLU

har INGEN tidsuppfattning. Blev chockad när jag såg att klockan var 3. JESSUS, vad gör jag på dagarna?!?!
är man tjock, så är man (:

så, vad har emma pysslat med?
typ, vart på solberget, boka klipptid och grejer. jävlar
JAO!

så igår då, drog till solberget för att ta en bärs elr två, det slutade med en brutal fylla.
SMACK och så minns jag ingenting.
minns mini saker som, skratt, roligt folk, spya rött och vitt vin och nej vettu vad D:
idag dock har jag släpat mej fram och tillbaka på solberget med världens djungelparty i huve.
mysigast!

ikv drar jag nog till västerkalmare ;)
ska fräscha upp mej först ..

bilder kmr sen! PUSSEN EMZZ


gaaaammal bild forsure




lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0