fine, fresch, fierce

we got it on lock

HEY
så, var är hela åland på en lördag? :c
själv, har jag nyss vaknat, jag proppade mej själv med för mke mat :(
medans jag lagade mat åt jag lite choklad, och redan då var jag mätt? AAHH.

Igår kom amanda hit, vi satt å kedjerökte, jag iaf. hehe
sen kom partybussen och hämtade oss, så rullade vi på stan, haha
en stund senare började spöregna, så vi åkte till vkalmare.
stackars amanda som fick köra :c

Jag färgade om amandas hår också, eftersom inte färgen bet i hennes hår förra ggn.
de blev bättre nu :)
sen när de va klart, såg vi harry potta eftersom vi var helt själva där.

sen kom de folk, vi drog till stan vid 12 kanske typ, stog på select
en bra stund senare var alla helt plötsligt hos frigge, trevlans
jocke sku ha mej å shotta kosken, de sprang en massa vesslor omkring där
haha

nu ska jag röka, PUSSEN EMZ

kameran var typ inte framme alls igår,
tog några snabba bilder, men då hade typ alla farit




haha, stackars viktor var trött (full), jonas skrev "ollad" i pannan på han, hahha
syns dock med blixt







lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0