heart heart heartbreaker

OHOJ!
har varit upptagen hela dagen, så har inte skrivit :D
dagen har jag spenderat i skolan och hos öberg, världens bästa öberg!
skolan sög förövrigt, inget nytt. Försov mej, och har varit allmänt dryg. haha
gillar när jag och hanna skulle våldgästa susannes timme.
stapla in helt själv  :(
sjukt pinsamt.
jaja
Sen hos öberg, laga vi mat, åt tills vi nästan sprack, och drack te tills jag brände tungan o.s.v
klyftigt!
mysigt kväll iaf, båda var öbertrötta. haha
merlinsskägg på himlen :)
okay, ska sluta snarra blogga klart och sen sova.
PUSS3N 3MZ
just ja. jag och öberg mixrade lite med min design, skulle byta headern, (tillfälliga jävel) men de gick åt helvete.
just ja. prövade mittenbena häromdagen, haha oj oj. 
vet att den är lite sned. men mitt hår va så skitigt.
alla bilder är från idag. förutom mittenbensbilderna.
ohojjjjjjjjj landkrabbor! ;)

lämna din tanke här
Postat av: Anonym

ibland undrar jag om jag verkligen är så borta som jag ser ut på alla bilder, för jag ser JÄVLIGT BORTA UT. du ser bara hög ut, HAHA! :D

2010-08-31 @ 16:11:38

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0