i fly like paper

get high like planes


vad sa ni nyyy då?
HA, jag lever. så lätt dör jag intäää

så, vad har ni busat med då? c:
själv har jag typ bott i vkalmare

igår, kom amanda först till mej och vi loda omkring lite, sen drog hon och
köpte färg, AWESOME
sen åkte vi till frigge, där ninnie, linda ig och ib var. vi färga håret (vi blev snygga) och sen drog vi till Heidi på feeest
just ja, håret blev svart som natten!
;D;D;D
suck åt mej, nu ere gjort, TO LATE, moahahahhaha

iaf, festen blev slö och frigge skitfull, så vi drog. elr jag fick cykla hem och sen kom oskar å hämta mej och vi åkte till vkalmare igen.
idag har jag bara varit tjock, gillar som fan
frigge åkte och köpte pizza och sen drog frigge&andré å handla massa gott.
GÖTT ASSÅ

nu tänker ja sova, trött som feaan, PUSSEN EMZAN




ursäkta för den risiga bilden, håret blir inte så jävla najs efter man åkt hojj :c

tog några bilder på Panda igår ↓
de va lite jpbbigt, eftersom han aldrig var still :c





igår kväll (: ↓







HAHAHAHAHAH tim då!



tro mej amanda, dom svarta bollarna behövdes!

lämna din tanke här
Postat av: amanda

snigggt somfan ! ;)

2010-08-11 @ 23:42:00
URL: http://amandanivet.blogg.se/
Postat av: emma

amanda: JAO! ;D

2010-08-12 @ 14:13:45

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0