I maybe made some mistakes


but I'm only human, but I'm man enough to face them today
CHA
har typ haft en jävligt lång dag idag, och jag fortsätter vara lika dryg mot Per :)
tror han gillar mej endå.
skolan suger.
Efter den sugande skolan var jag hem till Öberg, som förövrigt jag har smittat ner med snyva, så nu är hon sjuk.
det suger också.
Jag och öberg kollade på fedt gamla bilder på oss, vad gulliga vi var en gång i tiden!
ska visa er nåndag :)
Tror jag ska se film och sen sova, ÄR SÅ SJUKT TRÖTT.
fybubblan, PUSSEN EM

bytte header, kom på vad de var för fel på den andra, creds till öberg som hjälpt mej! :)
haha, vet att jag ser ut som ett mongo på bilden.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0