i wanna go wild, live wild, think wild, dream wild

HELL YEAH


hejsan alla vesslor

kom typ just hem från vkalmare, kvällen slutade där som vanligt
soffa, trevligt folk, film och cigaretter

japp, min plan genomfördes inte.
men de ska ordnas imorn, vilket är bra :)
men de betyder att jag måste dra min röv till stan, ORKAR INTE

jajaja,
min pussgurka fyller år idag åxå, GRATTIS BÄST

PUSSEN EMZI







hihih :)

lämna din tanke här
Postat av: ANGELICA ÖBERG(aka BirthdayChild!)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, jag älskar bilderna alltså, ÄLSKAR DEM SÅ HÅRT <3

haha, men tack älskling, TACK :)

<3

2010-08-13 @ 14:04:17
Postat av: emma ;);)

till Angelica:

jag vet, tänkte ta ngt riktigt charmerande, men tänkte att alla skulle bli så avis, så jag lät bli ;);););)

hihhhiihih VARSE <3

2010-08-13 @ 15:30:50

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0