I will love you at monday

hey,
jag sitter och snyter mej 24/7, gah så trött jag blir.
har inte kunnat skriva på hela helgen, eftersom jag varit hos frigge och där finns de inget internet än.
iaf, helgen
i fredags var jag i skolan, sjuk och eländig.
vid 6 tiden drog jag till öberg och poppade, sen gick vi ner till äventyrsgolfen och åt middag med trevliga brudar :)
sen åkte jag och öberg till hennes pappa och badade bastu och drack lite bärs o.sv :)
för jävla trevligt :)
sen ringde Amanda och jag åkte till Pontus, stannade dock inte där länge alls, haha de va helt dötttttt
men iaf, åkte till Frigge där de va helt tomt. :(
gick å la mej och sen kom han hem.
mys
hela lördagen låg vi i sängen typ, iaf jag.
har blivit så jävla bortskämd så de e inte sant, hahaha
Skulle ha vart på möte från 10-16.00 , men hade typ feber så kunde inte. UH.
på kvällen kom de lite folk som drack, trevlans :)
idag, kom päronen och hämtade mej,
nu ska jag laga mat, nuuuu jävlar.
PUSSEN EMZ

bilder från hela helgen :)


tillvalet. det kallas att bjuda på sig själv..



just ja. köpte ett par nya skor jag velat haft länge. måsta skämma bort mej sj.
:D












den silvriga ringen fick Ofelia av mej och Öberg :)






haha :D

sen har jag en massa bilder från Frigges hus från utsidan, men tror inte ni är så intresserade.
medans frigge var och flyttade möbler och handlade så gick jag till hästarna, TRO DET ELR EJ.
är sjukt rädd för hästar :(
stog och snackade med en häst, och matade den t.om, *nöjdminen*


haha, fick plats med 2 fötter i frigges ena skor. katten är där för att jag såg hemsk ut :)


nya tatueringarna, hahah fet.
kvällen ↓
mysigast rum.
de va allt, nu ska jag fortsätta va sjuk :)

lämna din tanke här
Postat av: ANGELICA ÖBERG

nåssi då vad söt jag är, hehe hehehehehehe. HAHA, nämen ja, det kallas att bjuda på sig själv, något jag tycks göra olidligt ofta om man kollar på bilderna på mig en gång till, och allt jag har att säga till det är: ... NAJS!

<:

2010-08-29 @ 16:43:00
Postat av: amanda

hesten på bilden ser exakt ut som toddy :o typ hans tvilling lr nåt. najs bilder annars :)

puss

2010-08-29 @ 17:07:48
URL: http://amandanivet.blogg.se/
Postat av: Emma

Till Öberg: DU ÄR SÖT, JAO

du, dom är så najs, SÅ VÄRLDEN SPRÄNGS AV NAJSHET.



Till Amanda: höhö då vet jag :)

tack :) <3

2010-08-29 @ 18:51:15

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0