I'll do whatever it takes

when I'm with you, I get the shakes


HEY

jag är på fittigt bra humör, ja. nu kör vi
ahah

sååå, gjorde ni ikv då?
själv drog jag min röv till vkalmare. som en liten omväxkling lix ;D
hehe ne

Nåja, de kom en massa folk dit å snacka skit bara, och seeeeeeeeeeeen
hacka anki hål i läppen åt mej :D
gjorde inte ont alls, puh.
kändes dock som om jag var hos tandläkaren, haha
väntar på att de ska svälla upp så jag får se ut som en fisk :D
YAY

imorn tänker jag vara i stan, älskade stan
hell yeaaah, de va allt jag hade på hjärtat

våldsamt med kärlek på er, PUSSEN EMZ


här har ni en svettig bild, ser ut som en kossa, så beskärde bort huvve (6)
är inte så farligt uppsvullet än
is<3
ska bli roligt å si vad morsan säger imorn, förväntar mej typ ett "herrejävlar"


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0