I'm a space bound rocketship

and your hearts the moon


 HEJ ÅLAND

hur mår ni idag? ;)
jag mår illa som fan, för jag har tryckt i mej en massa mat. för magen va helt tom efter igår, haha

så, hur kulturella var ni igår?
iaf, amanda rullade hem till mej, vi loda ner oss till select och satt vi vid löken med lite folk.
sen anlände min saft så då drog vi till kvarnen och satt där och chillade med tobbe, pontus å nån till.
haha det var trevligt,
sen kom saine, lönnen och janina så då drog vi till lillaholmen.
spenderade resten av tiden där, med spya, skratt och drama

vid 5 kanske, åkte vi hem till vkalmare. Amanda slocknade på soffan och ja.
de blev en massa tjaffs och nej vet ni vad.
iaf, de löste sig sen :)

sååå, vad ska ni göra ikv?
själv har jag en fet plan.

PUSSEN EMZ




snigg tant



















hahahahha


amanda vadar i vattnet, haha↓




spanjoren!
(stavning?)↓






hiihih


ahhaha, KOLLA MITT FINGER!
vad har jag gort? har ont som tusan

hey, kolla vad jag fynda i min väska
saknar nån en tröja?

lämna din tanke här
Postat av: Tobbe

fan va tjock man har blivit :D

2010-08-14 @ 17:30:42

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0