I'm gonna make you dance

It's your chance
Yeah boy shake that ass


hejhejhej :D

är äntligen hemma (:
jag å Amanda drog till västerkalmare igår, Frigge har ju flyttat dit.
fast haha, de va helt ödelagt när vi kom dit, så vi snokade runt först, och sen kom Alexandra och Linda dit :)

sen drog amanda och jag å frigge gick ner för att möta andré och då började spöregna, haha
dränktkatt </3
sen åska och blixtra det, inte trevligt. Eftersom jag är asrädd för åskan :c
uhu
sen blev de iaf lite bärs och tony och kim joinade oss (:
gick och la mej sen,

ikv drar jag nog dit igen, ska dricka med amanda. Bara chilldricka. elr hahaha sure

PUSSEN EMZ

bilderna från i fredags  (:













hos aso på fest ↓




hahahhaa såjävla fult :c






lite smått risig med glad dagen efter. hahahahahaha





regn igår :c



de va allt, typ.
sitter å skrattar åt williams mottagna filer <3
typ bilder på nåns röv, en julgran med hakkors, emil grönwall, och en uteliggare, obama,
en frukt och tandkrämstuber och nakna barn.
:D

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0