Lights will guide you home

and ignite your bones
And I will try to fix you


HEY?!
snacka om att jag behöver vända på dygnsrytmen. Kom hem halv 6 imorse (y
men kvällen var trevlig som fan (:

först drog jag å träffa Ronja och lite männsikor. så satt vi vid select som vanligt. sen vidare till lillholmen.
där dracks de, och spelades volly.
Frigge och andré joinade sen å. och en massa vesslor.

sen körde jocke mej till vkalmare, och vi fick fetaste planen! hahah ;D
Iaf, så satt vi å loda i vkalamre ett tag, tills liewen, heidi, axel, fredrik, tim och affe kom.
dom drack, de va lite roligt.
sen kom linda och en annan brud jag inte minns va hette, :D
trevlans

ikv, ska jag antagligen träffa min brud igen :D
och dra till frigge, FÖR JAG HAR EN PLAN!
japp

så, ta på varandra, PUSSEN EMZ











hahahahha, här har du din fyllebild axel! :D






lämna din tanke här
Postat av: axel

haha vafan xD

2010-08-12 @ 16:01:57
Postat av: emma

axel: ;D:D:D:D

2010-08-12 @ 16:37:12

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0