My first kiss went a little like this.

:*


AMEN TJA?!
hey, vad gör ni?

upptäckte idag på bloggen att, jag aldrig användt mina kategorier?! D:
så allt finns på "allmänt", suck emma
borde lägga in allt på "trams"

Iaf, så vad har jag haft för mej?
igår, loda jag på stan med tobbe först, tills vi slog rot i en park. Sen drog jag typ till solberget,
somnade och for hem 6 på morgonen. haha

Idag vakna jag av de fina vädret, och tänkte typ" aaah, va ska jag hitta på idag?:D" och så somna jag (y)
nu på kvällin kom amanda tills stan och vi drog till stenkrossen. Sen joinade frigge och andré oss
haha trevligt värre :)

nu ska jag sova, skulle jag misstänka
PUSSEN EMZZ




















lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0