proud to be a stoner



mja, va sa ni nyy då?

sitte och är gaalet sliten, tänker gå å sova, och klockan är inte äns tolv?!

jessus, idag iaf så kom öberg hit, så gick vi ner på stään och bara chillade på uteserveringen.
yay
de va mys
träffade typ hela åland på stan, haha

Ikv så kom amanda hit, så loda vi på stan å leta en plats där de inte blåste, så de fick bli bakom bibban, bredvid en stor fet blå lastbil på en trappa?
ni fatta huh? , oki bra c:
vi satt där och poppade och sen kom pontus och joinade oss
sen loda vi vidare till gamla pafftaket, sen drog dom och jag åkte partybuss med folk
haha najs

nu tänker jag loda vidare till sängen, aah ni gillare
imorn ska jag färga alexzzz hår, NAJS

loda lugnt, PUSSEN EM

mobilbilder↓



gillar att jag ser ut som en ko



haha









lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0