There's nothing to do and there's nothing to say

Til the man of her dreams comes along picks her up and puts her over his shoulder
It seems so unlikely in this day and age


Skoltrött redan första dagen, orkar inteee
Första dagen i 9:an avklarad. HELL YEAH
tyckte 3 timmar var jobbiga, så hur ska jag orka mej till skolan imorn klockan 8?
inte fattaaaah
vet dock inte om jag kommer orka hela nian, orkar inte ha en massa press på mej.

nåväl, vaknade med feber imorse igen,
men nu är den jäveln borta, (kommer nog tbx) så jag ska å vika stolar på paf open ikv.
yay, knr peppen


nu ska jag till alex å hämta hårspray, HARE GÖTT
PUSSEN EMZ





lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0