Well I had a million dollar$

but I'd,
I'd spent it all



TJOSAN

rotade just igenom en massa gamla grejjor, och hittade mina gamla dagböcker (?!)
typ 7 st.
Kollade igenom dom och blev fedt lessen.
Jag åt inget, hade kasst sjävlförtroende och varje dag var ett helvete.
tur att de inte är så nu.
:)
men de fanns massa roligt där å, från t.ex sandviken o.sv
och typ när jag blev kallad Emmelu harris, hahahaha.
flyttar jag till hollywood nångång ska jag lätt byta namn till det. haha


Nåjaaaa, ikv är de kulturnatten, ahahah.
jag ska va riktigt kulturell ;D  va sa ni nyy då?
ehe nej, det blir nog att dricka en skvätt

nu ska jag käka ngt roligt och sen fixa mej
PUSSEN EMMELU






alex, kom hem ):

lämna din tanke här
Postat av: alexandra

är på väg, ska bara genomlida en natt bredvid en turk på flygplatsen först >:

2010-08-14 @ 01:23:53
URL: http://yeahalexandra.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0