we're gonna scratch, we're gonna bite

we turn your game into a fight


heeeey,
jag är gaaaaalet trött. somnade flera ggr i skolan idag.
sjukt jobbig dag, från 8-3 med dubbeltimme efter dubbeltimme.
ÅH :(

Efter skolan var jag till öberg, precis som vanligt. mysigt :D
jag hade turban också ;)
Ikv ska jag bara ligga i sängen och kolla på DH.
låter så bra, längtar faktiskt. hahahha

PUSSEN EMZ

hahahaha, har så sjukt trött humor just nu.




haha, gillar mej själv ibland :)

lämna din tanke här
Postat av: alexandra

HA, JAG SÅG NOG ATT DET ÄR EN RAD FRÅN TOKIO HOTEL DU HAR DÄR PÅ RUBRIKEN!!!!!!!!!!

Jag vet att du sitter och sträcklyssnar på dom i timmar, i smyg :)

2010-08-24 @ 20:41:04
URL: http://yeahalexandra.blogg.se/
Postat av: emma ;);)

till alexandra:

tog rubriken från din blogg. HAHAH.

jävla th-hysteri

2010-08-25 @ 13:21:28

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0