Dear music; thank you for being there when nobody else was

tjenizzz
yeah, jag är så cool ;D
-
sitter på frigges nya laptop :o
den suger, min är bättre ;)
hihi
nåja, idag har jag varit i skolan, som alla andra dagar. fast idag sög ännu lite mer. uh
skrinning hade vi på gympan idag, haha. det va roligt.
har inte tagit en match på så fullaste allvar som idag.
hehehe, föll ordentligt på röven också, så fult det måsta sett ut, huhuu
-
efter skolan drog jag och öberg till judosalen och körde ett fyspass och sen drog vi te henne och lagade mat. mummaa
sen åkte jag till frigge, och klippte hans hår och färga om det. det blev väll okej tror jag..
nu film och sen sova.
dagsverk imorn, ska nog sova. SKÖNT ;)
puss


finns inga bilder på den här datorn, så det blev en bild från icanread

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0