I meant all the things I said

heyhallå
idag är det fredag och snart är den slut.
dagen började med ett matteprov som gick skit. och sen lite annat.
-
nåååja, ikv har jag haft oni i huvve och halsen. så jävla trevligt :)
men tvingade mej sj att åka lite bil med tim, affe, johan och alex endå :D
sen hade jag och alex lite snöbollskrig och jag ägde sönder henne , TJUHU
-
planerna för imorn är oklara. men ska färga Amandas hår och sen fara på dansuppvisning :)
haha, kanske man skulle fara och röjja, slå sönder saker och spela satan.
hm, blir nog bra det!
justja. en sak som är riktigt jobbig är att min pojke är borta. Inte spårlöst försvunnen elr så,
men han är på jobb på en båt och KANSKE kommer hem dagen före julafton..
känner mej så jävla ensam på den här kobben.
saknar dej älskling.
-
ha en trevlig natt, puss






lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0