mitt 2010 i bilder

dags att gå igenom arkivet och se vad man egentligen pysslat med under 2010


jan-feb


det blev väll en hel del festande i vintras.
men ångrar ingenting, elr jo men haha
roligt vare iaf :D

drog till sthlms judo och gick en kurs.


mars

piercade naveln. har inga bilder från de men, jaja.

maj

spelade paintball med klassen!
sjuukt roligt



och mer fester blev de, jihuuu



mysiga vårkvällar :)


valborg↓



juni kom och slutade 8:an

drog på konfa läger i 2 veckor med malin&malin!




fick systemkameran i konfa present, härligt.
den var med hela sommarn, hihi

juli
åkte med amanda och kevin till föglö.
de va nog en av sommarns roligaste ;)



åkte hem,
och en hel del fina sommar kvällar blev de.
och en hel del fyllor..




HAHAH ♥

gick hem från solberget vid 5 tiden på morgonen. vackert de var i vkalmare

sen kom rockoff,
och kent stog högst upp på listan


jagochbästavän



drog till nyhamn med alexandra :D

augusti

åkte till bro med mamma och pappa. där jag bodde när jag var liten.

jag och amanda färgade håret svart!


hahaa


sen hackade jag hål i käften.

började 9:an sen.
-
och hösten kom sen




gjorde min första tatuering där mellan också. 5 september mer bestämt. haha


drog till tammerfors på höstlovet. behövde verkligen en paus från åland.


prao på timjan med Öberg!


vintern kom.
har inte gjort ett skit nu i vinter. köpt julklappar, julfestövningar, haft julfest och firat julafton.


2010 har varit ett bra år. har tagit mej friheten att göra vad jag vill, när jag vill.
päronen har inte mke att säga till om egentligen.
men lika mke som de har varit ett "bra" år, har de sugit röv vissa stunder.
blivit inblandad i allt möjligt och gjort bort mej. men ah, vad är inte ungdomen till för.
tack till alla som gjort året bra! :D

har säkert glömt en massa saker nu :p

lämna din tanke här
Postat av: Liewen

fina bilder å minnen...

JAG SAKNAR MITT METALHÅR :'(

2010-12-27 @ 20:24:08
Postat av: Malin

Härliga bilder, och vad jag saknar lemböte! Fyfan vad vi hade kuul :') ♥

2010-12-30 @ 18:01:25
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Emma

liewen: tack!

:((((



malin:

taack! jaa, saknar de som faan, joduu!





2010-12-30 @ 22:32:01

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0