Pay attention to the cracked streets

hejhejhej
har haft en riktigt dålig dag idag. skolan va bajs. verkligen skit. åååh
fast när jag kom hem såg jag att min julfestklänning kommit, lycka.
för några veckor sen fick jag stress och beställde snabbt en klänning, ångrar de faktiskt lite. borde ha kollat igenom alla hemsidor först :<
-
sen gick jag ner till gsm åland och frågade vad de va för fel på mitt internet.
de visade sig att de är sönder, haha. men just nu så funkar de iaf lite.
får ett nytt av dom nästa vecka! :D
-
ikv SKA jag fara på träning. har sjukt ont i nacken men de ska nog gå.
förutom att jag är jätte nervös så är jag fedt glad att jag äntligen tar fingrarna ur arslet(haha, ursäkta) och faktiskt gör ngt!
-
hare gött!
PUSS



bilderna är från öspelen
saknar de

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0