So I raise my glass.

hejhallå
somnade 5, halv 6 imorse. kunde verkligen inte sova ):
och jag kom verkligen inte upp vid 11, somnade om varje gång.
sen kom morsan in med frukost (gullemamma♥) men jag kunde inte käka, för jag bara somnade om.
haha, nu snackar vi jobbigt läge!
-
sen när jag kom upp iaf, så trampa jag ner till stan och träffade Liewen och Zara, sen kom Amanda också.
På kvällen drog jag till Liewen igen och vi kikade på film med Fredrika och Alf :D
sen drog vi te vkalmare till patrik och satt där en stund till jag for hem :)
-
nyår imorn.
läska står högst upp på listan!
nu SKA jag sova (:
PUSS


den här såg vi, heeelt okej :)

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0