thumbs up if you agree

hej blommor och barn!
åh vad skönt med helg. hela veckan har bestått av planering och julfestövningar.
det närmar sig och just nu hoppas jag bara att allting ska bli bra :)
men de tror jag ;)
-
idag hade vi några vanliga timmar och sen övning. drog till stan sen och fikade med Micke :D
nu väntar jag på mat och ska väll slå in lite julklappar :)
-
ikv ska jag på judonsjulfest och sen till Öberg och se på film, mysigt
imorn ska det jagas mumintroll! >:3
nämen, dom sista julklapparna ska köpas.
-
pussar och kramkalas

just ja,
frigge kommer hem dagen före julafton, åh vad jag saknat honom.
snart har vi varit ifrån varandra en månad. visst är de jobbigt, men samtidigt bra.
bra att längta efter varandra, OCH DESSUTOM, får jag världens bästa julklapp. han kommer ju hem, och kan inte önska mej mer än så ♥




bilder från förre helgen.
med världens bästa alex :)

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0