hoho

hallå hej c:
idag äre måndag och taggar julfest imorn då.
ska till skolan halv 9, åååh och alla andra får va lediga. >:
-
haha, imorse hade telefonen stängt av sig, så jag vaknade aldrig.
Elr jo, jag vaknade av att Öberg stog i mitt rum. HAHA.
enda tanken i huvve var "vafaaaaaan"
jobbigt läge
-
nu ska jag plocka i ordning allt till imorn, orkar fan inte försova mej igen >:
I söndags fyllde föresten Friggelit år, 18! YAY
puss


En bild från judojulfesten i fredags. mys


AHAHHAHAHAHAHA, vet egentligen inte vrf jag visar den här.. men..
så här snygg var jag efter skolan idag :'D


lämna din tanke här
Postat av: Anonym

skulle inte jag vet att DET heter Emma,skulle jag nog säga att DET är en kille vetja.

2010-12-21 @ 09:14:44
Postat av: Saine

Till Anynom: Dra åt helvete, rent ut sagt.

2010-12-22 @ 15:09:26
URL: http://saine.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0