åh

fel fel fel, allt är fel, så jävla fel. Det borde inte vara såhär, inte alls, sanningen är inte bra.
orkar inte med verkligheten, inte än, men snart. jag ska bli stark,
jag ska bli nåt, jag ska bli bra. Med, elr
utan dig, fast du ser mig inte längre, 
kan lika gärna ta bort dig från mitt liv, precis som du har gjort med mig.
Men du ska se att jag klarar mig utan dig., (ingen är så bra som du). < Sväljer min stolthet, tittar upp
fast tårar rinner
Har lovat mindre, men nu ska jag hålla allt

Gå ut på stridsfältet igen, upp med hakan, huvudet kallt

puss

lämna din tanke här
Postat av: omenakakku

"(ingen är så bra som du). " jag vet xD

2010-03-04 @ 07:30:04
Postat av: emma

till SAMI

men sami ge dej för fan

2010-03-04 @ 16:39:41

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0