fighting the storm

into the blue


hejhopp
Idag har jag varit och simmat, jag och Angelica är duktiga cheyor nanananana
vi simmade 625 m nananananan ;)
Sen har jag bara suttit och degat. och i still do!
för vet ni vad? just nu är allt så jävla jobbigt.

igår va fint och lite sånt dära , ja ja ja jao
tack för kvällen! :)

hey, sportlovet blev inte lika bra som jag trodde det sku bli
nu är allt upponer, alla är puckade och mest av alla är det jag sj. pucko
skulle fari till sweden men det blir inte av för mej, det suger. ska tvinga mama att åka dit med mej >:3

okej, ring mej ikv
PUSSUSUUSUSUSUSUSUSUSSSSSS
hähä


pussisisisissusus
YAY , jag taggar sommaren, woho


lämna din tanke här
Postat av: Angelica Awesomeberg

I sommar blir det.. bäst! Så jävla bäst att det inte är sant. Så jävla bäst att du kommer blåsa iväg av bäst..ighet(?).

Det kommer bli helt fucking magiskt.

Så awesome att kungen av Awesomeness kommer lämna över kronan.

Så grymt att grisarna kommer sluta grymta.

Ja, det var allt jag hade att säga. Farväl, godnatt, på återseende, tuttifrutti!

2010-02-23 @ 16:49:17
URL: http://sugaraddictionwhat.blogg.se/
Postat av: Emma

Till Angelica Awesomeberg (haha) :

det kmr bli så jävla bäst din lilla sork.

YAH YAH YAH

Ich libe fucking dich min lilla tuttifrutti.

2010-02-23 @ 18:47:55
Postat av: alexandra är bäst och så är det

Jag ser nog att det är en bit av en Tokio Hotel låt du har som rubrik :D

Gillas (Y)

2010-02-23 @ 19:07:39
URL: http://ochsenalexandra.blogg.se/
Postat av: Emma

nejnejnej.

du sir nog fel nu :$

2010-02-23 @ 19:51:55

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0