hamsterliv

tror inte jag behöver skämmas för dålig uppdatering.
det har bara blivit så. Och orkar inte berätta om vad som har hänt den senaste veckan.
det skulle ta för lång tid.
men det har hänt mycket. för mycket.
I ena stunden är jag helt pirrig och yr av glädje, andra stunder är jag helt pantad i huvve.
det är som vanligt :) så oroa er inte, jag lever!

Det är mycket jag tänkt på den senaste veckan.
och ibland, är tankarna helt sjuka. jag förstår mej inte på mej själv. ibland är jag rädd för mej.
okej?
Jag lever ett vanligt liv, åtminstone ibland.
jag skriker lite, jag äter och jag sover.
på nätterna springer jag i mitt hjul. och på dagen sover jag.
jag lever ett hamsterliv.

Och även fast jag gör det, så har bloggen blivit trist. finner inget roligt med den,
iaf inte när kameran pajat, på riktigt! :(
så att, cry me a river eller nått, så ledsen är jag inte.

jag återkommer i sommar, elr möjligtvis före. men det ser ni på msn, lägger upp länk där.

tack för mej



heh, vad brukar NI göra mitt i natten? ._.



min kärlek till juice är oändlig.


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0