PANK & GALEN

Sha bloggen :)
Idag hade vi hk prov, jag trodde jag sku dö av nervositet, men det gick över och allt gick bra (:
fast lisa svek oss lite, men det är lungt, du ska få stryk sen lisa :))
Tror jag ska fara å kolla lite på småbarnsträningen ikv och kanske vara med på motionsträning. hm.
förövrigt ska jag till frissan imorn, WOOHO. okej, ingen bryr sej men endå
Mitt hår ska bli ljust, vill ha det i min naturliga färg, för hey, jag har planer ;)
fast jag är lite sugen på svart igen, men det skulle får hela världen att sucka, så nej.

Annars är jag sjukt sugen på att fota, men har ju pajat kameran, dröm å glöm.
men ska nog fixa det på nå sett, så le nu okei? "smile"/ klick.
brybrybry.

och hey, fredag kmr bli så jävla bäst, jag och angelica har planer, hon är fräz :*


peppig låt ↓


lämna din tanke här
Postat av: Angelica Maria Lisa Öberg

VI ÄR FRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄZzzzz! lätt! :D::D:D:DD:

:*

2010-02-17 @ 17:43:49
URL: http://sugaraddictionwhat.blogg.com
Postat av: Emma -fucking- Pasanen

Till Angelica Maria Lisa Öberg:

fräääääääääääääääzzzit värre ;D;D;D;D;D;D;D;D;;D;DD;D

:*

2010-02-18 @ 17:09:50

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0