So we part like rivers baby

yeah like rivers do


tisadagar är ju bra? hkn gick lagom fort, smakade lagom bra.
matten var lagom rolig, och till finskan kom jag lagom försent.
så, tisdagar är laagom bra. inte sant?
efter skolan DAM DAM DAAAAM , så var jag å öberg å käka pizza. för vi gillar att tjocka oss ;)
haaaaha.
och sen såg vi film hemma hos henne, underbart!
vi såg a good year , lagom gullig film.

okej, ikv, så blire OHLALAALALLALALAL.
gaalet.. :s
nämen, provläsning → hjälpa till på en träning → ohlala


i löv mario


lämna din tanke här
Postat av: Angelica

Visste du om att jag somnade 4 gånger under filmen? Hehe :o

Tuttifrutti

2010-02-03 @ 18:05:36
URL: http://sugaraddictionwhat.blogg.se/
Postat av: Queen Alexandra

jag är bäst och så är det

2010-02-05 @ 23:59:36
URL: http://ochsenalexandra.blogg.se/
Postat av: emma

Angelica: grrr..

Alexandra: ha ha

2010-02-06 @ 17:20:14

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0