truth is hard to swallow

so you pray to god,


godmorgon,
själv har jag inte kunnat sova så mke i natt >:
igår snurrade jag, liewen , amanda och ewwe lite på stan innan vi for till liewen och såg lite på
en film jag inte minns va hette, det va sjukt äckligt iaf.
Sen körde vi hem amanda och ewwe och jag och liewen såg på Black christmas.
jag skrek oss genom hela filmen, jag rekomenderar den starkt.
men när man ser på trailern, värkar den inga läskig alls D:

nåväl, va ska ni göra ikv?
själv ska jag busa lite, hähä :3
nämen, fest ikv? ohja, givet! (;

trailern föresten



pussusususususussss

lämna din tanke här
Postat av: alexandra

usch, jag har sett en bit av den där,

Dt är så snuskigt när han sitter och äter människohudspepparkakor D:

2010-02-27 @ 13:18:43
URL: http://ochsenalexandra.blogg.se/
Postat av: emma

Till alexandra:

ui, jag vet! D:

2010-02-27 @ 14:09:27

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0