turn the beat up high

party up, pppparty up!


hejhallå
Imorse klockan 6 degade jag mej själv upp, (härregud)
öberg och hennes papa kom och hämta mej och vi for och simmade igen.
Vi är jävligt bra, bättre , bäst!
Fråga inte, det va en spontan grej, men vi tog en 1 km! , nanananana!

Sen for jag hem och sov till klockan fyra, det behövdes!
Igår då, så blev lite konstigt :s
Frigge kom hem till mej och sen åkte vi med liewen, amanda, ewwe, nemi och tim.
så åkte vi runt lite och sen på fest till nån harald.
ja, jag och nemi hade trevligt iaf, hähähhhhähää ;D
och ja, sen , hähä ojoj
kom hem vid 2 nångång, men tack för kvällen! :D

idag har varit jävlit slött, har inte orkat göra ngt, kanske bäst det egentligen.
var till bibban fort och så.
jaojaojao

pussusuusususussss


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0