18.27

jag är trött på det här.
trött på att folk ska säga åt mej att sluta.
men sluta på vilket vis ? på att vara jag ?
att jag bara försöker vara snäll mot andra, men får bara skit tillbax.
såklart får alla det.
men jag orkar inte mer med det här.
hur jag än gör, vad jag än säger, slutar det alltid med att jag sårar nån.
jag är så trött på vara jag.
eftersom jag inte kan vara jag.

jag hatar att måsta följa andra.
aldrig följa min egen väg.
aldrig få lyssna till mej sj utan att det finns dom som säger åt mej att jag gör fel.
jag trottsar, och jag blir utslängd.
Jag hatar att få höra bullshit.
ord skadar bara om man lyssnar, så vrf lyssnar jag?
jag hatar att vara jag.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0