All that we needed

was love


tjoa bloggen :)
fredag har varit efterlänktat hela veckan. äntligen kom den, wiho.
I skolan hände ingenting speciellt, bara det gamla vanliga.
Historia provet gick hyffsat. aahaaa.
på gympan va vi till gnisten å åkte pulka, haha voi voi!
Jag å öberg skratta så vi grät , haha! ;DD
dessutom blev mitt hår löljligt vågigt, mindre roligt >:

weell , helgen blev väll inte som tänkt. men det funkar endå.
Ikv ska jag träffa frigge, som borde komma in te stan NU.
och sen ska jag försöka hinna träffa ronja!
nåväl. det var allt jag hade på hjärtat. (ehm?)

har några riktigt fina bilder från pulkbacken, men ni får dem nog imorn, hittar inte sladdn! :(

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0