attenti ai gatti!

jag tycker den här onsdagen har gått prima! bättre än prima! hey, jag är bäst.
okej, kanske inte.
Men iaf.
skolan var uääh, och det beskriver nog det mesta.
Efter skolan var jag till Angelicamannen och tog mina bilder till tillvalet, och ey, vilka skillz jag har!
typ första icke failade rullen? JA
Sen var vi duktiga å tog klart hennes rulle å! :D
vi är bättre än bäst!

När jag kom hem, runt 4, somna jag i hissa plugget. haha :(
jag vakna för en halvtimme sen.
jiha, risigast.se.
jag knr mej ngt risig. men det ska det ändras på.
Lugnt och fint ska jag gå in i duschen, men det blir efter att frigge varit här,
fööööör, han kmr hit ikv!

Tycker ni ska klura på rubriken, det är italienska ;)
det var allt, nu är jag duktigt hungrig. hm kurr.



tuttifrutti  ♥

lämna din tanke här
Postat av: alexandra

HA, jag vet vad den betyder för jag har italienskaskillz :t

2010-01-14 @ 16:19:03
URL: http://ochsenalexandra.blogg.se/
Postat av: PUPPiS

Ey,TUTTIFRUTTI!

<3

2010-01-14 @ 17:47:24
URL: http://sugaraddictionwhat.blogg.com
Postat av: Emma

Alexandra: oh yeah

PUPPiS: TUTTIS <3

2010-01-14 @ 19:59:27

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0