emma får hemliga paket via posten!

mitt paket kom idag! *segerdans*
Morsan har frågat ut mej och di där. Nu har ja iaf gömt paket, så lömsk som jag är , hihi.

Lite senare på dagen, där runt 1 nån gång, mötte jag opp öberg!
vi vandra omkring på stan och åt godis, suprise? nä :)
Sen stack vi hem till henne och hade tvmys, med madagascar och en annan jag inte vet namnet på :o
haha.
Efter filmerna sku hon ner till gefoto och jag sku hem. det sluta med att jag låg i hennes hall och asgarva.
hm, fråga inte vrf :)
härligt vare, öberg är härlig hon med :D

kram och pusskalas!

charmig som jag är ↓


lämna din tanke här
Postat av: Angelica

Jag tycker att du borde veta det här, känns orättvist annars, det jag ville säga var:

att du är fan den vackraste människan på jorden.

2010-01-05 @ 17:11:14
URL: http://sugaraddictionwhat.blogg.com
Postat av: Emma till angelica

gullebulle.



2010-01-05 @ 19:23:39
Postat av: Axelander

Det var INTE från mig som paketet kom ifrån host

2010-01-10 @ 01:27:42
Postat av: Emma till Alexander

hahah nää , verkligen inte ;D

2010-01-10 @ 13:14:47

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0