Emma feels disappointed.

För några månader sen var torsdagar den bästa dagen i veckan, ändring på det.
jag hatar torsdagar.
Efter skolan var jag me puppeluslinus även känd som , Angelica!
Vi va å köpte choklad å gjorde kladdkaka.
hoho, vi mådde duktigt illa men fortsatte äta! , tjockisar nr 1 :)
och så hade vi vårat vanliga tvmys,
vi såg på nån film som handla om en jättekrokodil, haha ?
Jag satt å skrek åt dem vilka fjollor dom va , elr så satt jag å hoppa till hela tiden, haaaha.

Har försökt öva på historia men tappade intresset, så det får va.
gosh, historia ♥
nåväl.
imorn är det fredag, FREDAG HELA VECKAN? :DDDD
hell yes!

okej, ska nog sluta skriva här. dessutom är http://bortklipptnavingar.blogspot.com/ uppdaterad.


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0