fredagsmys imorn jue

HEJ <:
svenska provet imorn, kan ta å si sej i röven.
jag orkar inte, vill inte och fattar ingenting.
okej, att sitta å blogga gör inte saken bättre?
nä.
nåväl.
Skolan va som vanligt. På väg hem höll jag på dö av skratt,
jag dansar afrikansk folkdans runt en snöboll och öberg spelar banjo och Hanna är i fullfärd me å skratta åt oss.
plötsligt står Casper och Philip och glor på oss.
snack jag dog lite då ;) men , liite får man bjuda på sej sj! :D

föresten så är snön grymt onajs.
jag tkr den kan dra härifrån :@
ikv ska jag till judon och träna bouzeboll. haha, lätt sämst på det =D

föresten! Så har jag och mina kära vän Angelica, små (läs stora) planer inför summer 2010!



hihi ♥


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0