fullt ös medvetslös

och jag gillare

ÅH , JAG ÄR KÄR I FREDAGAR
okej, lite extremt, men jag gillar fredagar.
inte skolan men fredag betyder att man har en heeel helg att se framemot!
men tyvärr, gåren allt för snabbt >:

nååväl, har inga speciella planer för helgen,
träffa en massa folk ,
träning imorn, till öberg å laga mat,
chilla och göra sånt jag behöver. ;)

tror inte jag hade mera på hjärtat.
föresten, så var jag hos alex för nån dag sen,
vet inte om det kallas att bjuda på sej själv längre men .. ↓









lämna din tanke här
Postat av: alexandra

hetast.se <3

2010-01-29 @ 22:40:40
URL: http://ochsenalexandra.blogg.se/
Postat av: ema till alex

JODU

2010-01-30 @ 14:13:30
Postat av: alesia

plex ,på bilden e du den hetaste personen ever asså :DxD

2010-02-19 @ 21:42:57

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0