go bananas, go go bananas!

Det är söndag, och jag är äntligen hemma från lemböte, wihu.
Lemböte var trevligt, lektionerna var tråkiga och osv osv osv osv.
jag prata i sömnen, min mage har lekt rövare med mej hela kvällen och charmerande bilder har tagits! :o
voine voine, (hamster!)

Idag klev vi upp , halv 9 som vanligt och sen åkte vi till kyrkan. Vi satt där en halvtimma extra, illa.
dessutom hade vi nån dramatisering (sj var jag inte med i den), och malin var jesus! :D
Nu ska jag iaf försöka gå nå åt håret. Jag ser ut som en påfågel och det är illa, RIKTIGT ILLA.

sen ska jag nog ta å lägga mej.
föresten, rubriken är från helgen!

HEY, en massa folk fyller år idag! minst 3 st. jajävlar. GRATTIS.


2 bilder tagna, + 1 video, HAHA puss.



lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0