have you seen the world?

så vad gör jag?
jag gråter. inga synliga tårar. men stora krokodiltårar på min insida. jag tror att jag snart har dränkt mig själv.
jag letar flyktplatser. platser där ingen kan hitta mig.
tyvärr är jag nog för rädd för att fly till något ställe där ingen kan hitta mig


Jag har blivit riktigt duktig på senaste tiden på att inte visa vad jag knr.
har fortfarande ruskigt svårt att prata om det.
nu känns allting både bra men på samma gång duktigt jobbigt.

Iaf, måndag började slött.
i skolan hände väll inge spec, orkar inte gå in på det.
föresten är Doris timmar så otroligt tråkiga att jag inte orkar lyssna.
- sen kom ryssland och förklara krig mot (babbel) ... (djupt samtal) ... men sen slog dem tillbax! (blahablaha)
fifan
Efter skolan stack ja å öberg till stadn, för vi är coola (h)
nej jag skojja, men ja.
sen va jag på möte. och lite sånt dära.
ikv blir det judo , men nu → engelska plugg!


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0