I'm wrapped around your finger

I'm digging in the dirt
I'm so deep into this shit I can taste the earth


hey folket.
är inte lika emo idag, som igår, haha voi satan. det va jobbigt, elr snarare ILLA.
dessvärre är vädret lite emo-känsla framkallande,
snön yr omkring och gör så man blir helt prickig och arg på vintern.
JAG BEHÖVER SOMMAR.
så efter den hemskt grymma skolan så kolla jag på massa sommarkläder, WOAH.
;D

Ifall .. så hindrar mitt knä mej från att träna ikv.
och just nu , är det riktigt onajs :(

en sak stämmer icke med bilderna,
och det är att jag inte brukar ha förlängningarna nuförtiden. ^^




" AWW " .. 
nåväl, ändrade planer , sticker till alex ikv! ;D


lämna din tanke här
Postat av: alexandra

WIHU ! 8D

2010-01-27 @ 16:44:10
URL: http://ochsenalexandra.blogg.se/
Postat av: ema till alex

WOAAAH

2010-01-27 @ 17:42:47

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0