Make the moon til our sun,

make the pain increase our strenght.

god eftermiddag folket, det är fredag, och sånt tkr man om! :D
sj sitter jag, och dricker smoothie, bara för att jag är enomrt hungrig och vet inte
om jag hinner käka ngt innan jag måste iväg till lemböte!

Efter den grymt oälskade skolan for jag och Öberg ner på stan. Måste ha me sej lite gottis till lemböte.
för det stog inge i brevet att man inte får ha?
nåväll.
träffa folk dessutom ja inte sett på länge :)
sen rusa vi hem. och nu rusas det omkring i huset. BABAAAHAAAA
lemböte är inte lockande.
mhmhmhh

jag måste ta fram väskan nu och börja packa. men det går undan!
och sen kmr öberg hit!
ingen uppdatering i helg, nå kanske når mej på telefon, beror på om jag kan smuggla med den
eftersom man inte får ha den med -.-

♥/e


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0