måndag i bilder

hey

skriver snabbt om dagen, wwwwooah
vakna upp i morse med världens lockigaste hår, yes! (y)
skolan va skit, missa lunchen, åkte till mathishallen å köpte choklad.
fjolla mej på syslöjden.
och åt glass med alex efter skolan! ;D




tha syslöjd





mumma <3

vi dog liite i kylan .. haha :(



Helgen.
steg upp 6 på lördag morgon <3
sen blev det buss-båt-buss-tunnelbana-gå, såklart gick vi lite vilse, men sånt hör ju till! :D
när vi kom fram fick vi mat <3 mumma!
Sen körde vi från 13-15 , lite olika hur man gör uppvärmnings övningar med nybörjare.
jag ägde.
sen åkte vi hem till tomas (en av tränarna)
chilla, såg en massa filmer och käka, härla det var!
på söndag åkte vi till dojon igen, vid 10 kanske.
tränar till 3 , vi körde lite hur man visar tekniker och sånt, jag ägde! (haha)
sen tog vi tunnelbanan till t-centralen och lämna våra väskor och jag till olika butiker och sånt.
buss till båten , bussen hem,
and here i am!


jag och frans är bara liiite coola! ;D
okej, nja


lämna din tanke här
Postat av: Angelica

1. jag är muslim! :D

2. du har kissie munnen på bild 3 igen! :o

2010-01-25 @ 17:08:01
URL: http://sugaraddictionwhat.blogg.com
Postat av: EMA TILL ANGELICA

1. jag vara moslim me du? ;D

2. :(

2010-01-25 @ 21:09:23

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0