sloaaan

hey,
har lite ångest (läs mke), har ingen aning om hur man börjar.
hm.. :@

såhär va, kom just ut ur dushen, vilket behövdes, hah nämen. orkar nog inte dusha imorn klockan 5 på morronen.
ni förstår vart jag vill komma.
före det, har jag spenderat dagen hos angelica!
Efter skolan tog vi tillvals bilderna, vilket blev blodigt! D:
karamell färg och .. kräm?
anyway, haha,det blev nog bra tror jag. 
sen gick ja hem å åt , å köpte skor å massa annat onödigt. 
efter allt det, gick jag två kvarter över till angelica igen, TVMYS.
med chips, och äcklig dipp å film. OCH ,jag hade ut chips på golvet, vilket resulterade i .. hm ja.

Om några timmar måste jag vistas på en båt, en bil och en judosal och i min sovsäck.
låter det härligt?
haha nej :(
meeen, jag har ju frans, så det ordnar sej?


ursäkta men, jag såg ut som ett mongo som glömt stänga munnen.

lämna din tanke här
Postat av: Angelica

"IIIIIIIIIIIIII'm soooooooooooooooooooorrryyyyyyyyyy!" (poffbang)

hahahah :D

bilden är ful >: varför skickade jag den?! :@



:*

2010-01-23 @ 09:53:14
URL: http://sugaraddictionwhat.blogg.com
Postat av: eemma till angelica

mongopongo.

vad snackar du om?

BILDEN ÄR SHNYGG FÖR TUSAN!

:*

2010-01-25 @ 15:57:21

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0